فال روزانه 14 مهر 1392

فال روزانه ۱۴ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز احتمالا از نظرات و حرف های دیگران منزجر و ناراحت خواهید شد. احساس می کنید رفتار آنها بسیار گستاخانه است. به همین دلیل، کنترل خود را از دست خواهید داد و رفتار نرمال خود را کنار می گذارید و شاید با اطرافیان با عصبانیت برخورد کنید. شاید دلیل این همه ناراحتی نیز انرژی های بیهوده ای باشد که برای هیچ و پوچ صرف کرده اید و در آخر هیچ نتیجه ای هم از آنها نگرفته اید. مراقب نوع رفتاری که با دیگران دارید، باشید و تا حد امکان از دیگران متنفر و منزجر نباشید. شاید فردی که قبلا او را دوست داشته اید دوباره وارد زندگی شما بشود. از این فرصت استفاده کنید و سعی کنید در زمینه ارتباط برقرار کردن با کسانی که دوستتان دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید!! چرا که هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!! اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالیکه احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی نیز به همراه دارد. اما ذهن شما هنوز هم تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما افکار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌کنید در محدودیت‌های مالی خود کمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نکنید که تمام حساب‌های خود را خرج کنید. شما دنبال یک راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا کنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ کمکی نمی‌کند، به آرامی‌و با احتیاط حرکت کردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز غباری که جلوی دید شما برای دیدن واقعیت را گرفته بود از بین می رود و می توانید بسیار شفاف هرآنچه تاکنون نمی دیده اید را ببینید. مطمئن باشید کاملا بیدار و هوشیار هستید. امروز توان مدیریتی بالایی دارید و به خوبی می توانید از عهده مسایل بر بیایید. به ویژه در مورد عشق و روابط رمانتیک قدرت برقراری تعادل در رابطه خود را دارید. امروز حس خلاقیت بالایی دارید و می توانید ایده هایی که مدت ها است در ذهن دارید را عملی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز احساس می کنید همه دنیا همچون یک غار شما را در برگرفته است و راه گریزی ندارید. از همه چیز خسته و مستاصل هستید و برای از هم پاشیدن نشدن زندگی یا همه تلاش های خود، خشت اصلی بنای آن را با همه وجود در جای خود محکم گرفته اید تا از هم نگسلد و نریزد و ناامیدی شما بیش از این نشود. اما در این تلاش خسته می شوید و تصور می کنید خودتان به تنهایی در این مسیر تلاش می کنید و شریک زندگیتان برای دوباره ساختن و درست کردن اوضاع هیچ قدمی بر نمی دارد. شاید بهتر باشد تصورات خود را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز احتمالا در میانه انجام کاری نظرتان عوض خواهد شد. این طور به نظر می رسد که می خواهید مشکلات خاصی را از میان بردارید که می تواند انسان ها را نیز شامل بشود. از این تفکر نهراسید و اقدامات لازم را انجام دهید. همیشه رفتارها و کنش افراد بهتر از حرف و صحبت کردن می تواند تاثیرگذار باشد. اگر واقعا دوست دارید کاری از پیش ببرید، باید وارد عمل شوید و خودی نشان بدهید. امروز احتمالا لازم باشد با فرد مورد علاقه خود در زمینه مشکل خاصی صحبت کنید. در این میان شاید متوجه شوید بهتر است هر دو طرف کمی کوتاه بیایید و برای اینه مشکل بدتر از این نشود، از تفکرات خودخواهانه دست بردارید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما امروز احساس می‌کنید که یک نفر با شما مخالف است و برضد شما عمل می‌کند، اما نمی‌توانید همین الان منشأ این مشکل را پیدا کنید. اگر دلیل این کار رفتار خودتان بوده باشد، شما دوست دارید انها به جای اینکه زندگی شما را سخت کنند جلو بیایند و با شما حرف بزنند. راحت ترین راه حلی که به ذهنتان می آید شاید موثر نباشد. بنابراین شما قبل از اینکه جواب خود را پیدا کنید، باید خود را برای یک رقابت سخت آماده کنید.

فال روزانه متولدین دی:

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. هیچ کس شبیه شما نیست، بنابراین، به این موضوع ایمان داشته باشید و در مسیر تحقق رویاها و اهداف خود قدم بردارید. امروز بسیار با خود کلنجار می روید و مدام در این فکر هستید آیا ریسک کاری که می خواهید انجام دهید را به عهده بگیرید یا خیر. این موقعیت فقط برای شما به وجود آمده است. شما همیشه حق به جانب رفتار می کنید اما به دیگران این حق را نمی دهید. این مساله در مورد زندگی احساسی شما نیز مصداق دارد اما باید بدانید طرف مقابل شما را صادقانه دوست داشته و نیازهای شما را برآورده کرده است.

فال روزانه متولدین بهمن:

شاید امروز با فردی روبه رو شوید که رفتار پرخاشگرایانه ای دارد و به نظر می رسد برای شما و موقعیت شما خطرناک است. اما باید بدانید این طور نیست و شما چیزهای زیادی می توانید از او یاد بگیرید. رفتارهای جسورانه و بی محابای این فرد به شما یاد می دهد تا همچون او بدون ترس در مسیر تحقق اهداف خود گام بردارید تا به موفقیت دست پیدا کنید. این طرز فکر در مورد عشق نیز مصداق دارد. انرژی های امروز باعث می شوند تا متوجه شوید گزینه دیگری نیز پیش روی خود دارید. البته ابتدا باید در مورد آینده و نوع رابطه خود با یکدیگر به تفاهم برسید و ببینید هر دو شما از این زندگی و رابطه چه می خواهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه