فال روزانه 14 شهریور 1392

فال روزانه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

فال روزانه متولدین خرداد :

زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

فال روزانه متولدین تیر :

ممکن است امروز زیاد وقت آن را نداشته باشید که درباره آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد فکر کنید. شما بسادگی یک پروژه را به اتمام رسانده اید و  به یک فرض شخصی متکی هستید ولی اکنون اتفاق جدیدی برای تان می‌افتد. عالی ترین توانایی شما سرعتی است که شما را قادر می‌سازد تا به خوبی در مقابل حوادث واکنش نشان دهید و مسبب این رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگیخته شما است. فکر نکنید که چه کار باید کنید؛ فقط آن را انجام دهید. اگر بعدا لازم بود همیشه می‌توانید رفتارهای نادرست خود را تصحیح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

فال روزانه متولدین مهر:

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

فال روزانه متولدین دی:

سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه