فال روزانه 11 مهر 1392

فال روزانه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز شما با موج تازه ای از احساسات روبرو شده اید که اگر زیاد مقاومت نکنید این  حس های جدید می توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود این اگر با این احساسات بجنگید، خود را گرفتار جنگی بی نتیجه کرده اید، چرا که نمی توانید آنها را سرکوب کنید. پس بی جهت انرژی خود را تلف نکنید که از پس آن بر بیایید و انرژی خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما امروز بیتاب و عصبی هستید. دوست دارید تغییراتی انجام دهید. حس می کنید باید کاری بکنید. ولی دوست ندارید کسی سر راهتان قرار گیرد. آرام باشید زیرا امروز بالاخره آرام می گیرید و برای پژوهش آماده می شوید. هرچند که ممکن است امروز در مورد روابط مشکلی وجود داشته باشد که نتوانید به آن رسیدگی کنید، ولی شاید متوجه شوید که بهتر است در مورد ضروریات اولیه زندگی فکر کنید. درک عمیق تری از معنای تعهد پیدا می کنید. خودتان را وسط موقعیتی ناجور می بینید. همکاران به یقه هم افتاده اند و شاید مجبور شوید طرفداری کنید. بی طرف بودن یا حمایت کردن از هر دو طرف، شاید بیشتر به شما آسیب برساند. واضح حرف بزنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز صبح زیاد عجله نکنید. واکنش های شدیدی به تأخیر یا قرار گرفتن افراد بر سر راهتان ندهید. امروز در همنشینی های گروهی از برنامه ریزی های بلندمدت لذت خواهید برد. به توصیه بزرگترها گوش کنید. به انرژی امروز برای تحکیم پیوند خود و طرف خاصتان نیاز دارید. همه تحقیقات را کرده اید و محدودیت های او و گستره مرزهای او را می شناسید. برای برداشتن قدم مهم بعدی خوشحال و مطمئن هستید. زمانی برای جشن گرفتن پیدا کنید. برای رسیدن به اهداف کاری خود، باید بدانید که می توانید از کمک دیگران استفاده کنید. از کسانی کمک بگیرید که نقاط قوتی متفاوت با شما دارند. توانایی های شما به تنهایی کافی نخواهند بود – به خصوص در روزی مثل امروز.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز صبح مراقب پول و وسایل خود باشید زیرا ممکن است آنها را بشکنید یا گم کنید. در شروع روز بسیار ناراحت کننده خواهد بود. شاید دیر سر کار برسید. تا اواخر روز، همه چیز بهتر می شود. با آنکه فکر کردن به جنبه های عملی و واقعی زندگی روزمره و پرداختن به جزئیات مالی رابطه ای جدید ممکن است شما را مجبور به فرار کردن کند، ولی انرژی امروز شما را به احساس واقعی تان نزدیک می کند. شما به این فاصله نیاز دارید تا فکر کنید که به کدام سو می روید و چه هزینه هایی برایتان خواهد داشت. امروز فرصتی عالی در انتظار شماست، ولی به یاد داشته باشید که دیگران هم به شما چشم دوخته اند. رقابت کنید و از افراد دیگری که به دنبال گنج شما هستند نترسید. اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما امروز فرصتی برای صحبت کردن دارید و دلتان نمی خواهد این فرصت را از دست بدهید. پس زمانی را صرف فکر کردن روی چیزهایی که مهم هستند و حرفهایی که گفتنشان لزومی ندارد بکنید. اگر در جمعی حضور پیدا کردید که افراد با غیبت کردن و حرفهای بیهوده وقتشان را سپری می کنند، شما با نظرات تند و تیز خود در مورد خود و دیگران قضاوت نکنید. فقط بحث را به آرامی هدایت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز صبح با بچه ها صبور باشید، زیرا همه چیز بهم ریخته است. کنسل شدن بعضی چیزها و غافلگیری های غیرمنتظره می توانند اعصاب شما را بهم بریزند. در مورد روابط رمانتیک هم همینطور است. در آخر روز، گفتگوهای معمولی به شما احساس خوبی می دهند. امروز فرصت خوبی برای تعهدی عمیق تر به فرد خاصی دارید. شما مدتی را به شناختن یکدیگر سپری کردید و حالا حس می کنید آماده اید قدم دیگری بردارید. از طرف دیگر، اگر می خواهید برای اولین بار سر قرار بروید، فکر کنید مدتهاست او را می شناسید. این حس خوبی از آرامش و هماهنگی بین شما برقرار می کند. در مورد کارتان، نگذارید دیگران شما را مجبور به کاری کنند که شما آماده متعهد شدن به آن نیستید. شاید کسی در محل کار از تاکتیک های ارعابی برای متقاعد کردن شما به انجام کاری که فکر می کند برای شما درست است، استفاده کند. فقط به خودتان اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

حالا که ماه در نشانه شما قرار گرفته شما احساس ضعف و آسیب پذیر بودن می‌کنید. اما هر دو سیاره فرمانروایی شما یعنی بهرام و پلوتو از شما محافظت می‌کند. امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف های خود نترسید، برای اینکه اگر شما انرژی خود را برای پنهان کردن آنها تلف نکنید تمام نقطه ضعف های شما می توانید به توانایی و قدرت تبدیل شود.

فال روزانه متولدین آذر:

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز صبح متوجه حقیقت تلخی درباره میراث، پول دیگران، اموال مشترک یا مالیات و بدهی می شوید. خوشبختانه خیلی زود کنترل همه چیز دستتان می آید. هرچند که ممکن است قرار گذاشتن کمی کسل کننده به نظرتان برسد، ولی حداقل می دانید که رابطه بسیار پایداری دارید و به خاطر فراز و نشیب های زیاد آن را کنار نمی گذارید. حداقل شما می دانید که چه موضعی بگیرید و چه انتظاری داشته باشید. شاید آنچه دیگران غلط یا نامطلوب می دانند شاید درست همان فرصت کاری باشد که دنبالش بودید. شاید از آن چیزی که دیگران بدون نظر انداختن دوباره دور می اندازند، پتانسیل زیادی بیابید. امروز از نیروهای خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

برنامه های مسافرت امروز صبح تغییر می کنند. منتظر تأخیر، کنسل شدن یا انحراف مسیر ها باشید. ضمناً گفتگوهای جدی با دیگران می تواند نتایجی عملی بدهد. مردم به پیش بینی و استراتژی سازی برای آینده علاقه دارند. همیشه خوب است که نقشه ای داشته باشید. امروز احساس امنیت بیشتری درباره رابطه کنونی خود می کنید. از هر گونه تغییری بدتان می آید و نمی توانید تصور کنید که اگر چند تغییر کوچک انجام می دادید، چقدر همه چیز بهتر می شد. امروز فرصت فکر کردن به این موضوع بدون نگرانی به خطر انداختن رابطه را خواهید داشت. امروز در محل کار بهترین ساعات را نخواهید داشت. پس اگر می توانید مرخصی بگیرید. اگر سر کار نمی روید، بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرید و به کارهایی بپردازید که نیرو و قدرت بیشتری می برند.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز صبح، انتظار مشکلاتی با بزرگترها مثل والدین و رؤسا را داشته باشید. به هنگام صبحانه تمام تلاشتان را بکنید تا آرامش و صلح را حفظ کنید. هیچ کس دوست ندارد روزش را با بحث و جدول شروع کند. امروز روز خوبی برای امور بانکی و برنامه ریزی در مورد اموال مشترک است. عشق و امور رمانتیک به حس امنیت ربط می یابند و همچنین به کارهایی که برای یکدیگر انجام می دهید، مربوط می شوند. امروز گفتگوها بسیار دوستانه خواهند بود. امروز حقیقت از شما پنهان می شود و شما از پنهان کردن حقیقت بسیار متنفرید. در محل کار موقعیت ها ممکن است شکل زشتی به خود بگیرند. پس با سربلندی آماده کشمکش و دعوا شوید. چیزهای زیادی را به خطر می اندازید. پس مواظب باشید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه