فال روزانه 11 تیر 1392

فال روزانه ۱۱ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

فال روزانه متولدین تیر :

حالا که مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف شده است زمان خوبی برای شروع جدید است.چرا همکارتان را به یک ناهار یا نوشیدنی بعد از کار دعوت نمی کنید؟می توانید بیش از آن چیزی که فکر می کردید با هم تفاهم دارید.با وجود ماه کامل در برج مخالف شما برج جدی، شاید امشب آنطور که انتظارش را دارید آرام نباشد.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

فال روزانه متولدین مهر:

همچنانکه روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

فال روزانه متولدین آذر:

اگرچه شما برای آینده ایده‌های بزرگی را در نظر دارید، ولی در حالی که سیاره بهرام در دهمین خانه شما که مربوط به کار و وظایف شغلی است قرار می‌گیرد، شما نیاز پیدا می‌کنید که انرژی‌تان را بر روی برخی از وظایف خیلی خاص متمرکز کنید. تبدیل کردن هدفهای بلند مدت به چندین برنامه شخصی کوچکتر، به شما کمک می‌کند که بدانید در آینده چه کارهایی باید انجام دهید. اول قدم های کوچک بردارید، و بعد کم‌کم قدمهایتان را بلندتر کنید.

فال روزانه متولدین دی:

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ماه کامل در دی قرار دارد که به قسمت نسبتاً مرموز چارت شما مربوط می شود . بنابراین شاید دچار ترس های غیر عقلانی می شوید که در حقیقت هیچ نوع پایه و اساس حقیقی ندارند . شاید وسوسه شوید که افکارتان را برای کسی بازگو نکنید اما می دانید  که گفتن مشکلات به دیگران باعث می شود که نیمی از مشکلات  حل شود و عاقلانه است که به این نصیحت عمل کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه