فال روزانه 10 شهریور 1392

فال روزانه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز صبح بعضی چیزها برای شما ناپایدار می شون، وی تا پایان روز همه چیز بهتر می شود. اگر برایتان مقدور است، بهتر است که امروز صبح فقط بخوابید. تا می توانید استراحت کنید و از بقیه روز لذت ببرید. این باعث می شود که انرژی زیادی برای دیدار با عشقتان داشته باشید و سر حال باشید. امروز شما برای نقش مهمی تلاش می کنید و بین فاصله دو نقطه مقابل پل می زنید. این دو فکر و دیدگاه بیشتر از آنچه مردم فکر می کنند سازگار است و شما کسی هستید که می تواند این چیزها را ببیند و درک کند. به دیگران هم آموزش دهید. تماس با کشورهای خارجی باعث می شود که امروز روز پرانرژی ای داشته باشید. پیوند خاصی بین شما و دوستتان شکل می گیرد و شاید برنامه تحصیلات عالی را بریزید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

باید در زندگی خود میزان بده و بستان را به تعادل برسانید. اگر امروز کسی از شما تعریف و تمجید کرد، شما هم باید همین کار را بکنید. در عین حال، در تعریف از دیگران همیشه سخاوتمند باشید. این برای شما هزینه ای ندارد و مانند صندوقی پر از طلا کار خواهد کرد. چطور می توانید چنین معامله ای را از دست بدهید؟ امروز همه ملزومات یک فیلم سینمایی رمانتیک وجود دارد. عشق هست، ماجرا هست و شانس رفتن به جاهایی که قبلاً نرفته اید هست. این شما هستید که مانع ایجاد می کنید و البته از پایداری و ثبات امروز لذت می برید. اگر همه اینها هراس انگیز جلوه می کنند، بهتر است خانه بمانید و تلویزیون تماشا کنید. امروز شما به سختی می توانید با انرژی روز خودتان را هماهنگ کنید. اغلب اوقات افکار شما پراکنده اند و حواستان پرت است. خودتان را سر این موضوع از بین نبرید. فقط تلاشتان را بکنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

 اگر فردی حقیقت را از شما پنهان کرده باشد، امروز که ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی که شما ازش محروم بودید برایتان فاش می‌شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی که قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. البته خبر بدی هم براتیان داریم و آن خبر این است که شما باید بیشتر از آنچه که خودتان تمایل دارید دانسته های خود را بالاتر ببرید. با وجود اینکه سازگاری پیدا کردن با دیدگاه های جدیدتان کار سختی است، ولی شما می‌دانید که نادانی و بی‌خبری خوشبختی نمی‌آورد.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز با زود بیدار شدن از خواب روزتان را طولانی تر کنید. حتی اگر برایتان سخت است که از رختخواب درآئید، به خودتان گوشزد کنید که پاداش زیادی دریافت می کنید. امروز باید فعالیت های گروهی بپردازید. بدین ترتیب مفیدتر و سازنده تر خواهید بود و تا انتهای روز کارهای زیادی را تمام خواهید کرد. امروز همکارتان سر کار شما را سورپرایز می کند، و رمانس درست همانجائی که انتظارش را نداشتید پدیدار می شود. شما جذابیت زیادی دارید و او هم همینطور است. اگر او هم به اندازه شما علاقه داشته باشد می توانید دو تایی در غروب آفتاب محو شوید، ولی اگر اینطور نیست، در بدست آوردن دچار دردسر زیادی خواهید شد. امروز بعضی از مسائل قدیمی روشن می شوند و دیدگاه و نظر جدیدی از جایی که انتظارش را ندارید دریافت می کنید. پس نسبت به نظرات و ایده های دیگران پذیرا باشید و راه های ارتباطی را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز شما می خواهید به چیزی چنگ بیندازید که انگار پایدار نیست و ثبات ندارد. انگار که بخواهید ماهی خیسی را در دستتان نگه دارید. هرچه بیشتر فشارش دهید، بیشتر لیز می خورد و از دستتان می افتد. بهتر است استراتژی داشته باشید و زیادی جدی نباشید. شاید بهتر باشد بگذارید آن ماهی برود. در هر صورت مال شما نیست. امروز عشق رمانتیک و شور و شوق زیادی برای شما وجود دارد. شما و عشقتان قله های جدیدی را در این رابطه فتح می کنید و سعی می کنید چیزهای متفاوتی را در زندگی تجربه کنید. اگر دنبال رمانس می گردید، در هر چیزی که مربوط به سفر، ورزش، تفریح، فلسفه یا تئاتر باشد آن را می یابید. کسی که در گذشته یک ایده کاری شما را محکوم کرده بود امروز ناگهان دیدگاه خود را عوض می کند و پیشرفت زیادی در حوزه کاری شما صورت می گیرد. فرصت های کاری را از دست ندهید و در مورد افکار و نظرات خود روراست باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

رویهم رفته امروز روز خوشایندی است و شما به خاطر شخصیت واقعی تان تحسین می شوید و شناخته می شوید. امروز دوست دارید بهترین و شیک ترین لباس هایتان را بپوشید. دیدگاه مستقلی اتخاذ کنید و خلاقیت، شرافت و سخاوتمندی در نگرش خود را دست کم نگیرید. امروز عشق شما به همدیگر خیلی بیشتر می شود و شما گویی می توانید عشقتان را با اشاره و اراده ای به کاری که می خواهید وادارید. البته شما هم دوست دارید در چنین روزی مفید باشید و برای او کاری انجام دهید. پس غذا بپزید و برای او هدیه ای بخرید. امروز روزی فراموش نشدنی است. امروز نو و کهنه با هارمونی زیادی کار می کنند. شما طرفدار نو هستید و به تکنیک های جدید و ایده های نو در محل کار اهمیت می دهید. همه امروز به شما گوش می دهند و حرف های شما برای آنها مهم می شود.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز عصبانیت بر روز شما غالب می شود، ولی تا عصر همه چیز بهتر می شود. وقتی به مسئله ای برمی خورید، بگذارید همانطور که هست بماند. نیازی نیست که دوباره و دوباره مسائل و مشکلات قدیمی را زنده کنید تا ثابت کنید که حق با شماست. به نظر می رسد که هر چه بیشتر با هم به ایده های متحول کننده زندگی فکر کنید، برای هر دوی شما بهتر است. امروز شما دو نفر فکرهایتان را روی هم می گذارید و خوب می اندیشید. باید با هم تجربه ای تحول آمیز داشته باشید و کاری انجام دهید که زندگی هر دوی شما را عوض کند و دیدگاه شما را متحول کند. شما بدین ترتیب چیزی را که دنبالش هستید کشف می کنید و البته زندگی دیگر مثل قبل نخواهد بود. افکار سرکشانه امروز به ذهنتان خطور می کند. شما به این فکر می کنید که چطور می توانید در محل کار خود تمرد و سرکشی کنید. قبل از دردسر درست کردن دلایل خود را دوباره مرور کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز شما چه در جریان باشید چه نباشید، دست بالا دارید. پس از این فرصت بهره ببرید. همه چیز آنقدر خوب پیش می رود که اصلاً متوجه نمی شوید که این زمان خوب چطور به سر رسیده است. لم بدهید و لحظه ای را به تقدیر و تحسین خوش شانسی خود سپری کنید. دیگران به طور طبیعی به سمت شما کشیده می شوند و انگار شما همیشه بهترین و درست ترین جواب را برای سوالات آنها دارید. پول و منابع برای خریدن انواع تجربه مفید هستند. امروز شما باید در مورد عشق و پول تصمیم گیری کنید. شما می توانید از منابع مالی برای انجام کاری استفاده کنید که برای هر دوی شما تغییرات زیادی می آورد. می توانید هدیه گران قیمتی برای عشقتان بخرید که تأثیر زیادی بر او می گذارد. انتخاب از آن شماست، پس درست و عاقلانه تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز باید مواظب برنامه ریزی بیش از حد باشید. صبح را برای کارهایی که ناگهانی پیش می آیند بگذارید و برای بعدازظهر برنامه ریزی کنید. به نظر می رسد که هر کاری می کنید، امروز تأثیر زیادی بر یکی از نزدیکان شما دارد. امروز برای پیشروی با آخرین سرعت، اراده و توانایی لازم را دارید. طبیعتاً دوست دارید عشقتان هم کنارتان باشد. ولی اگر نمی توانید به پای شما نمی رسد، باید آماده باشید که چند قدم را تنهایی بردارید. مخالفت غیرمنتظره ای امروز با شما می شود. نگذارید این مسئله شما را از تعادل بیندازد. به احتمال زیاد شما اطلاعات جدیدی را چاشنی کار روزانه و روتین خود می کنید. با همکاران خود هماهنگ شوید تا مشکلات حل شوند و به کسی بی اعتنایی یا بی احترامی نکنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز عزن نفس خود را که در چند هفته گذشته حفظ کرده و بالا برده بودید، بطور مثبتی ارتقا دهید. امروز یکی از آن روزهایی است که برای شما موقعیتی پیش می آید که می توانید در آن شجاعت و استقلال ذهنی تان را نشان دهید. از روحیه نیرومند خود برای غلبه بر ترس هایی که دارید استفاده کنید. دلیلی ندارد که حالا به خودتان شک کنید. همه به کمی استراحت و بازیابی نیروی از دست رفته نیاز دارند. انرژی امروز برای شما ضروری است تا خودتان را احیا کنید و بار دیگر حس خوبی در مورد زندگی داشته باشید. بعضی وقایع زندگی از کنترل شما خارج می شوند و باید زمانی را به تنهایی سپری کنید. خلاقیت جنبه های مختلفی دارد و شما در بهترین موقعیت برای ترکیب این جنبه ها هستید تا شاهکار جالبی بسازید. سنت های قدیمی و تکنیک های جدید را در محل کار ادغام و تلفیق کنید. هرچه از تخیل خود بیشتر استفاده کنید بهتر است.

فال روزانه متولدین بهمن:

از لحاظ احساسی امروز برایتان سخت است که در مورد هر چیزی تصمیم گیری کنید، حتی اگر لازم باشد که حتماً این کار را بکنید. انتخاب های زیادی دارید و به همه آنها احتیاج دارید. خبر خوب این است که تا عصر ذهنتان بازتر می شود و حال و هوای باثبات تری خواهید داشت. دوستان قطعاً خوب می دانند که چطور شما را عصبی کنند. امروز موقعیت پیچیده ای پیش می آید و شما در آن تصمیم می گیرید که یا پیشروی کنید یا اصلاً به خودتان زحمت ندهید. بهتر است که میانه را پیش بگیرید. زمان خود را به انتخاب عاقلانه و منطقی اختصاص دهید. کسی در محل کار که فکر می کردید طرف شماست به نظر می رسد که با دشمن هم پیمان شده است. بدانید که همه چیز مطلق نیست. حداقلش این است که همه شما در یک تیم هستید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز استقلال داشتن نکته ای کلیدی برای شما می شود. بخاطر همه آزادی هایی که دارید شکرگزار باشید و از همه آنها بهره ببرید. شما پر از نیروی زندگی هستید و توانایی هر کاری را دارید. روحیه خود را بالا ببرید و اسبتان را زین کنید و به سمت ماجراهای آینده برانید. امروز حیات عشقی شما دوباره کانون توجه قرار می گیرد. اگر شور و عشق فراوانی را تجربه می کنید، امروز همه چیز پرحرارت تر می شود. عشقتان می خواهد رابطه شما عمیق تر و جدی تر شود. خوب فکر کنید و قبل از اعلام موافقت و جواب مثبت خود، خوب فکر کنید. امروز جدا کردن واقعیت از فانتزی شاید آنقدرها هم آسان نباشد و انگار این دو به سختی در هم تنیده شده اند. قبل از آنکه فرضیه های خود را واقعی کنید سوالات خود را بپرسید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه