فال روزانه 19 مهر 1392

فال روزانه ۱۹ مهر ۱۳۹۲

 

فال روزانه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

 ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می‌کنید که می‌دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر :

شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید که شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال کسی توانایی مخالفت کردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را که برای مسافرت خود لازم دارید را آماده کنید، برای اینکه قبل از اینکه خانه را ترک کنید باید خود را آماده کرده باشید. البته اگر حتی برنامه‌هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نکنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

فال روزانه متولدین شهریور :

 امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف‌پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

فال روزانه متولدین آبان:

ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

زمانى که به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز کرده‌اید، موردى پیدا می شود که از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتى که یک موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمی‌دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

 اگر امروز کمی نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

 امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده‌اید و آماده‌اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات‌تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می‌شود یا ممکن است رئیس‌تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید،‌ به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه